Dragon Age Wiki
Advertisement

Zwoje Banastora – zadanie poboczne od kolektywu magów pojawiające się w Dragon Age: Początek.

Przydział[]

Zadanie można przyjąć, zaglądając do torby kolektywu magów w Redcliffe. Kolektyw poszukuje osoby podróżującej po całym Fereldenie, która znalazłaby pięć starożytnych i potężnych zwojów Banastora. Zawierają one informacje dotyczące „mrocznych i przerażających” rytuałów magii krwi.

Opis przejścia[]

Zadanie opłaca się przyjąć w bardzo wczesnym etapie gry, ponieważ zwoje znajdują się w miejscach, do których Strażnik i tak trafi wraz z postępami w fabule.

Lokalizacje zwojów:

  • Pokoje starszych magów w Wieży Kręgu: starożytne teksty znajdują się w południowo-wschodnim zrujnowanym pokoju. Znajduje się tam też troje magów krwi, ale po drugiej stronie.
  • Wielka sala w Wieży Kręgu: starożytne teksty są w północno-zachodnim dużym pokoju.
  • Zburzona świątynia, odwiedzana w trakcie zadania Quest-Początek Urna Świętych Prochów: zwój znajduje się w bibliotece w południowo-wschodnim rogu mapy. Jest tam kilka półek z książkami, więc należy uważać, aby go nie przeoczyć.
  • Zachodnia część zburzonej świątyni, kwatery sypialne: Starożytny tekst znajduje się w stercie książek.
  • Legowisko wilkołaków w breciliańskich ruinach: zwój znajduje się w stercie książek w południowo-wschodniej komnacie, do której można wejść w pomieszczeniu ze strażnikiem przed spotkaniem Pani Lasu. Łatwo ją ominąć, ponieważ po rozmowie ze strażnikiem aktywuje się przerywnik filmowy, przez co Szary Strażnik trafia natychmiast do Pani Lasu. Można jednak po rozmowie z nią wrócić się do tego pomieszczenia.

Nagrody[]

  • 175 PD
  • 5suweren

Zobacz też[]

Ikona kodeksu DAP Kodeks: Zwoje Banastora

Advertisement