Zobacz też: Znak zabójcy (zadanie)

Znak zabójcy — ostatni fabularny dodatek do Dragon Age II, udostępniony 11 października 2011 roku. Można rozegrać go zarówno po ukończeniu kampanii fabularnej, jak i w jej trakcie.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Wyrusz na ekscytującą przygodę pełną podstępów i intryg w Znaku zabójcy, ostatnim dodatku do Dragon Age II. W tej zupełnie nowej historii, Hawke dołącza do tajemniczej skrytobójczyni Tallis. Ta nowa tymczasowa członkini drużyny, której głosu udziela Felicia Day, posiada unikalny styl walki oraz intrygującą historię. Wraz z Tallis musisz zinfiltrować orlezjańską posiadłość poza Kirkwall i ukraść cenny relikt — Serce Wielu. Po drodze natkniesz się na wiele imponujących broni i elementów wyposażenia, jak również stawisz czoła nowym, przerażającym i wymagającym przeciwnikom.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Zadania główne[edytuj | edytuj kod]

Zadania poboczne[edytuj | edytuj kod]

Zadania towarzyszy[edytuj | edytuj kod]

Wpisy do kodeksu[edytuj | edytuj kod]

Osiągnięcia[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Wymagania Punkty Trofeum Grafika
Nowy dzień Tallis dołączyła do drużyny. 15 Brąz Nowy dzień.png
W pogoni za zwierzyną Wywabiono i zabito wiwernę alfa w pobliżu Chateau Haine. 30 Srebro W pogoni za zwierzyną.png
Subtelność maczugi Uniknięto strażników skarbca w Chateau Haine. 15 Brąz Subtelność maczugi.png
Skok Udało ci się rozbroić wszystkie pułapki ogniowe w skarbcach Chateau Haine. 30 Srebro Skok.png
Znak zabójcy Pokonano księcia Prospera z pomocą Tallis lub bez. 30 Srebro Znak zabójcy.png

Błędy[edytuj | edytuj kod]

  • PlayStation 3 Zainstalowanie i ukończenie dodatku może spowodować, że uszkodzone zostaną wszystkie pliki zapisu.
  • Xbox 360 Istnieje prawdopodobieństwo, że podczas przechodzenia dodatku uszkodzone zostaną pliki zapisu — zarówno te stworzone wcześniej, jak i te utworzone w trakcie, chociaż gra nie wyświetla zwyczajowego komunikacie o błędzie. Zaleca się przeniesienie w inne miejsce istniejących stanów zapisu przed przeczytaniem notki od Tallis, a po rozpoczęciu dodatku utworzenie osobnego, a nie nadpisywanie poprzedniego.

Na PlayStation 3 potencjalnym rozwiązaniem problemu uszkodzonych plików zapisu może być zniszczenie wszystkich przedmiotów, jakie zebrało się w trakcie Znaku zabójstwa i Dziedzictwa — za wyjątkiem klucza Hawke’a, którego nie da się zniszczyć.