FANDOM

Zapomniane wersety – zadanie poboczne pojawiające się w Dragon Age: Początek.

Przydział Edytuj

Zadanie otrzymuje się poprzez znalezienie zaszyfrowanych zwojów w zburzonej świątyni. Jeśli Strażnik porozmawia z siostrą Justyną z Denerim przed ich zdobyciem, opowie ona o kupcach, którzy sprzedają rzekome relikwie łatwowiernym ludziom. Doda też, że sama bardzo pragnie znaleźć prawdziwą relikwię.

Opis przejścia Edytuj

W południowo-wschodniej części zburzonej świątyni, w bibliotece znajduje się sterta zwojów, wśród których Strażnik znajdzie starożytne zaszyfrowane zwoje.

Należy je zabrać do siostry Justyny i w trakcie rozmowy wybrać opcję dialogową dotyczącą zadania. Gdy kustoszka zechce zerknąć na nie okiem, można domagać się zabezpieczenia, co poskutkuje otrzymaniem dodatkowych 5DAP - suweren. Nastąpi to w trakcie dialogu i jest to niewidoczne w nagrodzie końcowej, lecz w ekwipunku można zauważyć, że są tam te pieniądze. Prośba o kopię zwojów nie daje żadnego rezultatu.

Nagrody Edytuj

  • 7DAP - suweren i 50DAP - srebrnik za zadanie lub 12DAP - suweren i 50DAP - srebrnik, gdy spyta się o dodatkowe zabezpieczenie finansowe.
  • 100 PD