FANDOM

Zakazana Oaza – odludny region w zachodnim Orlais.

Historia Edytuj

Zakazana Oaza położona jest w północnej części Zachodniego Podejścia, usiana jest starożytnymi elfickimi i tevinterskimi ruinami. W niedawnej przeszłości przybyła do niej Kompania Górnicza Envers z Val Firmin, która założyła w regionie bazę, żeby wydobywać wężowy kamień i blask Patrona. Górnicy ostatecznie doprowadzeni zostali do szaleństwa przez starożytną magię, która wciąż unosi się nad Zakazaną Oazą.

Udział Edytuj

Inkwizycja przybywa do Zakazanej Oazy, żeby sprawdzić powiązania miejsca z odłamkami znajdowanymi poprzez korzystanie z okularów, do czego konieczne jest odnalezienie dowolnego odłamka i wykonanie odpowiedniej operacji przy stole narad. Regionem interesują się także Venatori, chcący odnaleźć rzekomo znajdujące się w nim tevinterskie artefakty.

Zadania Edytuj

Szczeliny, zamówienia i obozy Edytuj

Wpisy do kodeksu Edytuj

Uwagi Edytuj

  • Jeśli lokacja nie zostanie zbadana przed przybyciem do Podniebnej Twierdzy, Venatori rozstawią swój obóz przed wejściem do świątyni, wskutek czego żeby się do niej dostać, Inkwizycja będzie musiała przedrzeć się przez nich, olbrzyma, miejscową dziką faunę i szczeliny do Pustki.

Galeria Edytuj