Zabójca twego brata - zadanie poboczne otrzymane od wysłannika Kolektywu magów w dokach jeziora Kalenhad.

Opis Edytuj

Grupa maleficarum praktykuje rytuały bazujące na Magii krwi niedaleko miejsca zamieszkania członka Kolektywu, który życzy sobie, by zostali oni usunięci, zanim przyciągną uwagę templariuszy.

Opis przejścia Edytuj

Zadanie będzie wymagało odwiedzenia wschodniej części Lasu Brecilian. Na północnej części mapy pojawi się "X", oznaczający Starożytny nagrobek, powiązany z innym zadaniem - Quest-Początek Skarb maga.

Pierwszorazowe wejście w te tereny poskutkuje pojawieniem się ogrów w pobliżu. Należy je zabić i ponownie wejść do lokacji, by maleficarum (dwóch zwyczajnych i dwóch przywódców) się pokazali.

Zaklęcia Edytuj

Meleficarum będą trudnymi przeciwnikami. Chociaż tylko jeden z nich korzysta mechanicznie z Magii krwi, to wszyscy synchronizują zaklęcia, używając ich inteligentnie.

Strategia Edytuj

Walka zacznie się dopiero po rozpoczęciu dialogu z maleficarum. Postaci ze zdolnością Kradzieży mogą ich okraść.

Zabójca twojego brata

Uderzenie many sprawia, że walka staje się trywialnie łatwa. Jeśli drużyna nie posiada maga z tym zaklęciem, rzucenie zaklęcia obszarowego (na przykład Eksplodująca błyskawica) przed rozpoczęciem rozmowy wydaje się dobrym pomysłem. To sprawi, że trzech przeciwników pozostanie nieszkodliwymi (ten, z którym można porozmawiać nie zostanie objęty efektami zaklęć przed walką). Gilf neutralizacji już po rozpoczęciu walki sprawi, że magowie staną się bezsilni. Posiadanie w drużynie wyszkolonego templariusza także może być pomocne.

Nagrody Edytuj

  • 175XP
  • 2DAP - suweren

Zobacz też Edytuj

Ikona kodeksu DAP Kodeks: Kolektyw magów

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.