Wolny – zadanie poboczne pojawiające się w Dragon Age: Początek.

Przydział Edytuj

Zadanie rozpocznie się po odnalezieniu trzech nieszczęsnych poszukiwaczy przygód, którzy wcześniej podjęli się pewnej misji. Dwóch z nich zginęło, a trzeci oszalał, jednak dzięki informacjom, które posiadali, Strażnik będzie w stanie rozwiązać pradawną tajemnicę. Odnalezienie każdego z poszukiwaczy przygód aktualizuje Ikona kodeksu DAP Kodeks: Nieokiełznany.

Opis przejścia Edytuj

Aby otrzymać misję, należy:

  • Udać się na niższy poziom ruin w lesie Brecilian i zabrać dziennik z ciała kolejnego poszukiwacza przygód. To pomieszczenie znajduje się na lewo od wielkiej sali pełnej ognistych pułapek.
Nervous Adventurer distressed

Nerwowy awanturnik

Po wykonaniu tych trzech czynności trzeba udać się do brudnej bocznej uliczki w Denerim. W tej lokacji należy podejść do drzwi do starej chałupy i zapytać o Gaxkanga. Dom się otworzy, a jego lokatorem okaże się Vilhm Madon. Strażnika czeka teraz ciężka walka z Gaxkangiem. Zobacz: Gaxkang, aby uzyskać porady dotyczące tej potyczki.

Rezultat Edytuj

Po śmierci, Gaxkang pozostawi po sobie Wyjące Ostrze i kilka innych przedmiotów. Jest mała szansa, że z jego zwłok będzie można zabrać ciężką tarczę - Mur Pustki, a także do 5DAP - suweren. Ponadto, w skrzyni w mieszkaniu Madona można znaleźć również 10DAP - suweren oraz rękawice - Chwyt Elementalisty.

Po pokonaniu Gaxkanga, brudna boczna uliczka zniknie z mapy Denerim, a lokacja stanie się nieosiągalna. Z tego powodu zalecane jest wcześniejsze ukończenie misji Quest-Początek Krwawe ostrzeżenie oraz Quest-Początek Powiadomienie o śmierci.

Notka: Zadanie się nie zakończy, dopóki nie przeszuka się ciała Gaxkanga. Można go zabić i przeszukać dopiero po wykonaniu powyższych misji, ponieważ brudna boczna uliczka pozostanie na mapie, dopóki się tego nie zrobi.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.