Utracone wspomnienia - zadanie poboczne pojawiające się w Dragon Age: Początek.

Przydział Edytuj

Zadanie można otrzymać w orzammarskim Skulptorium. Przebywająca tam Orta szuka dowodów na jej pokrewieństwo z prastarą linią rodową Ortanów. Strażnik może jej pomóc znaleźć potrzebne dokumenty.

Opis przejścia Edytuj

Aby aktywować misję, należy spytać Ortę, czym zajmuje się w Skulptorium. Krasnoludka jest pewna, że jej rodzina należy do szlachty i ma nadzieję odnaleźć dowód, który by to potwierdził. Poprosi również Strażnika, aby udał się na Głębokie Ścieżki i rozejrzał tam za tego typu dokumentami.

Żeby ukończyć zadanie, trzeba uzyskać dostęp do Głębokich Ścieżek, a żeby tak się stało, należy zrobić postępy w misji Quest-Początek Patronka swego rodu. Potrzebne dokumenty można znaleźć w thaigu Ortana w wielkiej jaskini z dwoma mostami (tam, gdzie spotyka się Rucka). Należy je zabrać i odnieść do Orty w Skulptorium. Poprosi ona wtedy, aby odwiedzić ją ponownie w sali Kongresu. Po spełnieniu jej prośby zadanie zostanie ukończone.

Nagrody Edytuj

  • Jeśli zadanie Quest-Początek Patronka swego rodu nie zostało jeszcze ukończone, można poprosić Ortę o wsparcie domu Ortana dla popieranego przez Strażnika kandydata do tronu. To faktycznie zwiększy poparcie dla niego między deszirami, lecz nie ma z tego żadnego praktycznego pożytku.
  • Jeśli poprosi się Ortę o zapłatę, da ona 5DAP - suweren.
  • 250 PD

Po ukończeniu misji Quest-Początek Patronka swego rodu i opuszczeniu Orzammaru można wrócić do Orty, która podaruje bohaterowi 10DAP - suweren i 250 PD.

Notka: To nie zadziała, jeśli pójdzie się do obozu drużyny i wróci do Orty.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.