FANDOM

Uldred - starszy zaklinacz, jest ambitnym magiem Kręgu. Nie jest popularny wśród innych starszych magów, choć Pierwszy Zaklinacz Irving podziwia zdolności Uldreda. Jest możliwym sprzymierzeńcem lub przeciwnikiem.

Udział Edytuj

Uldreda po raz pierwszy spotkać pod Ostagarem tuż przed bitwą. Twierdzi że zapalenie latarni na Wieży Ishal jest konieczne i proponuje by magowie użyli w tym celu magii zamiast wysyłać tam Szarych Strażników. Jego opinie gniewnie odrzucają przedstawiciele zakonu zgromadzeni pod Ostagarem.

Po wydarzeniach z bitwy pod Ostagarem namawia resztę magów z kręgu, by wspierali Loghaina Mac Tir. Jednak po tym jak Wynne ujawnia zdradę Loghaina zgromadzona zostaje narada w tej sprawie. Uldred próbuje wyjaśnić działania generała, jednak magowie są zgodni. Uldred chce opuścić krąg, jednak nie pozwala mu na to pierwszy zaklinacz Irving. Przez to Uldred wraz z magami krwi przywołują demona, a resztę magów planują zmienić w Plugawców. Na szczęście zostaje powstrzymany przez Strażnika i jego Towarzyszy.

Galeria Edytuj