FANDOM

Tworzenie pułapek
Umiejętność
Informacje szczegółowe
Drzewko: Umiejętności
Rodzaj: Aktywowana
Koszt aktywacji:  0
Zasięg: Postać
Opis: Postać nauczyła się konstruować proste pułapki i wabiki z pospolitych składników.

Tworzenie pułapekumiejętność rzemieślnicza postaci pozwalająca jej wytwarzać z pospolitych składników pułapki i wabiki, zakładając, że posiada ona odpowiedni schemat. Wyjątkiem są pułapki pierwszego poziomu, których plany postać poznaje automatycznie po opanowaniu umiejętności. Wbrew opisowi, drugi i trzeci poziom umiejętności nie zwiększają odległości, z jakiej postać potrafi wykrywać pułapki zastawione przez wrogów. Chociaż pułapki może wykrywać każda postać, która opanowała tę umiejętność, rozbroić mogą je wyłącznie łotrzykowie. Plany pułapek oraz składniki potrzebne do ich stworzenia można zakupić u handlarzy, znaleźć przy ciałach poległych wrogów lub podczas eksploracji.

Poziomy umiejętności Edytuj

Tworzenie pułapek Tworzenie pułapek Aktywowana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 0
Ponowne użycie: 0 sek.
Postać nauczyła się konstruować proste pułapki i wabiki z pospolitych składników.

Ulepszone tworzenie pułapek Ulepszone tworzenie pułapek Ulepszenie
Wymagania: poziom 4.
Postać nauczyła się przygotowywać skomplikowane pułapki oraz wabidła drugiego poziomu. Potrafi też z większej odległości wykrywać pułapki zastawiane przez wroga.

Ekspert w tworzeniu pułapek Ekspert w tworzeniu pułapek Ulepszenie
Wymagania: poziom 7.
Postać potrafi tworzyć zabójcze pułapki i wabiki trzeciego poziomu.

Mistrz tworzenia pułapek Mistrz tworzenia pułapek Ulepszenie
Wymagania: poziom 10.
Postać opanowała sztukę przygotowywania śmiercionośnych pułapek i wabideł czwartego poziomu. Potrafi też z jeszcze większej odległości wykrywać pułapki zastawione przez wroga.

Nieograniczone surowce do tworzenia pułapek Edytuj

Poniżsi sprzedawcy posiadają na składzie nieograniczoną ilość ważnych surowców potrzebnych do tworzenia pułapek:

Pułapki Edytuj

Poziom 1. Edytuj

Poziom 2. Edytuj

Poziom 3. Edytuj

Poziom 4. Edytuj