FANDOM

Thelhen - Opiekun klanu Virnehn.

Udział Edytuj

Dragon Age: Cesarstwo Masek Edytuj

Po ucieczce Celene Valmont I wraz z jej czempionem Michelem de Chevin z Halamshiral, spotykają Brialę wraz z Felassanem. Obie rupy postanawiają połączyć siły i udać się do Dalijczyków w poszukiwaniu pomocy. Kiedy zostają zaatakowani przez sylvany, ratują ich łowcy klanu Virnehm. Opiekun klanu - Thelhen twierdzi, że nie chce mieć z nimi nic wspólnego oraz, że nie dba o los elfów żyjących w ludzkich miastach, gdyż nie są oni jego ludem. Uważa, że ​​nawet jeśli pomogą Celene pokonać Gasparda w zamian za obietnicę odzyskania Dalii, staną w obliczu podobnej zdrady, jak przed wiekami, gdy Zakon ogłosił Święty Marsz.

Thelhen jest zainteresowany jedynie odzyskaniem fragmentu ich przeszłości i kultury, dlatego wzywa jednego z Zakazanych, Imshaela, w celu zdobycia wiedzy, jak aktywować jeden z eluvianów.

Imshael zaoferował, że stworzy Kamienny Klucz za pomocą, którego można aktywować i kontrolować eluviany, oraz, że przekaże go Thelhenowi, w zamian za posiadanie jego ciała. Thelhen odmówił i uwięził demona w kamiennym kręgu. Imshael za pomocą magii krwi zwabił Michela de Chevina, który nieświadomie go uwolnił.

Thelhen został zabity przez Imshaela wraz z większością swojego klanu.