FANDOM

Szkolenie bojowe
Umiejętność
Informacje szczegółowe
Drzewko: Umiejętności
Rodzaj: Bierna
Opis: Postać ukończyła szkolenie bojowe. Wojownicy i łotrzykowie zyskują dostęp do talentów broni pierwszego poziomu. Magowie są w stanie wytrzymać silniejsze ataki, nim będą zmuszeni do przerwania zaklęcia.

Szkolenie bojoweumiejętność pozwalająca odblokowywać powiązane z nią talenty wyższych poziomów. W zależności od rasy, klasy i pochodzenia, poszczególne postaci zaczynają grę z następującym poziomem umiejętności. Ludzki wojownik i krasnoludzki szlachcic będący wojownikiem rozpoczyna grę z drugim poziomem tej umiejętności, z kolei większość pozostałych z pierwszym. Wyjątkami są krasnoludzki łotrzyk-plebejusz i elf-łotrzyk (bez względu na pochodzenie), którzy na początku gry nie posiadają żadnego jej poziomu.

Każdy kolejny poziom szkolenia bojowego pozwala magom zadań 10 dodatkowych punktów obrażeń, zanim zostaną zmuszeni do przerwania zaklęcia.

Poziomy szkolenia bojowego Edytuj

Wyszkolenie bojowe Wyszkolenie bojowe Bierna Postać ukończyła podstawowe szkolenie bojowe. Wojownicy i łotrzykowie zyskują dostęp do talentów broni pierwszego poziomu. Magowie są w stanie wytrzymać silniejsze ataki, nim będą zmuszeni do przerwania zaklęcia.

Ulepszone wyszkolenie bojowe Ulepszone wyszkolenie bojowe Ulepszenie Wojownicy i łotrzykowie zyskują dostęp do talentów broni drugiego poziomu oraz premię do regeneracji wytrzymałości. Magowie są w stanie wytrzymać silniejsze ataki, nim będą zmuszeni do przerwania zaklęcia, oraz otrzymują premię do regeneracji many.

Eksperckie wyszkolenie bojowe Eksperckie wyszkolenie bojowe Ulepszenie Postać brała udział w niezliczonych bitwach i zyskuje niewielkie premie do ataku i pancerza. Wojownicy i łotrzykowie zyskują dostęp do talentów broni trzeciego poziomu. Magowie są w stanie wytrzymać silniejsze ataki, nim będą zmuszeni do przerwania zaklęcia.

Mistrzowskie wyszkolenie bojowe Mistrzowskie wyszkolenie bojowe Ulepszenie Postać ma ogromne doświadczenie bojowe i zyskuje małe premie do ataku i pancerza. Wojownicy i łotrzykowie zyskują dostęp do talentów broni najwyższego poziomu. Magowie są w stanie wytrzymać silniejsze ataki, nim będą zmuszeni do przerwania zaklęcia.