Dragon Age Wiki
Advertisement

Szalony Pustelnik – tajemniczy człowiek żyjący w odosobnieniu w Lesie Brecilian, a także postać występująca w Dragon Age: Początek.

Przeszłość[]

Szalony Pustelnik ukrył się przed templariuszami w Lesie Brecilian. Zbudował wieżę oraz zyskał złą sławę wśród Dalijczyków jako mag krwi. W późniejszym czasie, wieża zniknęła w tajemniczy sposób.

Udział[]

Szalony Pustelnik obozuje w Lesie Brecilian. Po spostrzeżeniu Strażnika teleportuje się do niego i zaprasza go do gry w pytania. W ten sposób, Bohater uzyskuje informacje na temat Lasu Brecilian oraz możliwości wejścia do leża wilkołaków.

Szalony Pustelnik chętnie wymienia swoje zasoby za rzeczy zdobyte przez Strażnika podczas jego przygody. Przedmioty, które mężczyzna darzy szczególnym zainteresowaniem:

  • Pierścień zmierzchu
  • Buty Deygana
  • Wisiorek Athrasa
  • Szalik

Jeżeli Strażnik zabił Starsze Drzewo: Szalony Pustelnik prosi Strażnika o przyniesienie skóry wilkołaka, na którą mężczyzna rzuca zaklęcie. W ten sposób Strażnik uzyskuje możliwość przejścia przez mgłę, która blokuje wejście do leża wilkołaków.

Jeżeli Strażnik stanie po stronie Wielkiego Dębu: Szalony Pustelnik atakuje Bohatera wykorzystując magię. Przywołuje na pomoc demony gniewu. Walka kończy się śmiercią mężczyzny i uzyskaniem z jego ciała żołędzia Wielkiego Dębu.

Powiązane zadania[]

Advertisement