Swego rodzaju mapa - zadanie dodatkowe dostępne w DLC Znak zabójcy. Aktywuje się ono wyłącznie wtedy, gdy w drużynie znajduje się Izabela.

Przydział[edytuj | edytuj kod]

Zadanie aktywuje się podczas eksploracji Chateau Haine, w momencie odnalezienia pierwszego medalionu.

Opis przejścia[edytuj | edytuj kod]

W sumie należy znaleźć trzy medaliony – dwa znajdują się w zamku, z kolei trzeci w ustroniu:

  • Pierwszy medalion znajduje się przy kominku, przy którym aktywowane jest również zadanie Quest-DA2.png Żelazny kucharz.
  • Drugi medalion znajduje się na (nie w) skrzyni w pobliżu drzwi do skarbca.
  • Gdy Hawke i drużyna trafią do ustronia, na pierwszym rozwidleniu należy skręcić w prawo. Trzeci medalion leży w pobliżu miejsca, w którym drużyna zostanie zaatakowana przez poczwary.

Po znalezieniu wszystkich trzech medalionów na mapie zaznaczony zostanie kufer ze skarbem. Znajduje się on niedaleko wyjścia z lasu, w którym po wyjściu z ustronia Hawke walczy z wiwerną.

Nagrody[edytuj | edytuj kod]

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Skrzynia, na której leży drugi medalion, może okazać się zabugowana i niemożliwa do złupienia. Chociaż medalion leży na skrzyni, zdaje się on być związany z jej zawartością. Skrzynię można złupić, ale wymagany jest do tego Hawke stojący na płytce naprzeciw kufra, podczas gdy Tallis powinna stać na górnej płytce. W momencie złupienia kufra Hawke otrzymuje również medalion.