FANDOM

Sketchelfi apostata, specjalista od magii uzdrawiającej. W przeszłości był jednym z towarzyszy Leliany.

UdziałEdytuj

Dragon Age: Początek – Pieśń LelianyEdytuj

Sketch jest nerwowym, aczkolwiek dość uzdolnionym magiem, który gardzi Kręgiem Maginów. Uważa, że praca dla Marjolaine jest o wiele bardziej korzystna niż niewola pod czujnym okiem templariuszy. Leliana poznała go w Val Royeaux, gdzie ukrywał się wśród przemytników i imigrantów. Wraz z pozostałymi towarzyszami zostaje jednak zdradzony przez Marjolaine i uwięziony w lochu posiadłości arla Denerim. W intrydze zaplanowanej przez kobietę bierze udział także Harwen Raleigh, który ma bezpośredni wpływ na zamknięcie drużyny w lochu. Ostatecznie Lelianie udaje się uwolnić Sketcha, który postanawia pomóc kobiecie zemścić się na Marjolaine.

Dragon Age IIEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Leliana twierdziła, że nie nadawał się na barda.
  • Sketch kolekcjonował książki, z których nie korzystał. Jedyną jego magiczną księgą był tom zatytułowany Filozofia i etyka w odniesieniu do kontroli przywołanych istot. Zachował ją tylko na pokaz, ponieważ była obszerna.
  • W lochu chcieli odciąć mu ręce twierdząc, że tylko wtedy będą mogli zaufać magowi.
  • Najlepszym dla niego prezentem jest ostrze Tuga.

Zobacz też Edytuj