Skażona krew - zadanie główne pojawiające się w Dragon Age: Początek.

Przydział Edytuj

Aby rytuał Dołączenia do Szarych Strażników mógł zostać przeprowadzony, muszą zostać znalezione potrzebne do niego przedmioty. W tym celu Duncan zleci swoim rekrutom i Alistairowi zdobycie trzech fiolek krwi mrocznych pomiotów z Głuszy Korcari.

Opis przejścia Edytuj

Notka: Mimo że można sprzedać przedmioty należące do sir Jory'ego i Davetha przed Dołączeniem, ich przedmioty zostaną przeniesione po rytuale do ekwipunku Strażnika.

Rezultat Edytuj

  • Jeśli odnaleziono także skrytkę Szarych Strażników i odzyskano starożytne traktaty, można teraz przystąpić do rytuału Dołączenia.
  • Bohater, Daveth i Jory zostaną zaprowadzeni do ruin świątyni (gdzie po raz pierwszy spotkano Alistaira), po czym zostaną poddani rytuałowi Dołączenia.
  • Bohater zostanie nagrodzony doświadczeniem i dodatkowym zaklęciem lub umiejętnością.
    • 750 PD - za oddanie trzech fiolek krwi pomiotów i samo ukończenie zadania.
    • 2000 PD - za odzyskanie traktatów Strażników, ukończenie misji Quest-Początek Skrytka Szarych Strażników oraz przejście przez rytuał Dołączenia.
  • Duncan poprosi bohatera, aby podążył za nim na spotkanie z królem Cailanem. Rozpocznie się również kolejne zadanie - Quest-Początek Po Dołączeniu.

Ciekawostki Edytuj

  • Sir Jory jest wyposażony w długi miecz podczas sceny dotyczącej Dołączenia, niezależnie od wybranego dla niego uzbrojenia. Po przerywniku filmowym ten miecz zostanie dodany do ekwipunku Strażnika wraz z pozostałymi przedmiotami Jory'ego.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.