FANDOM

Reduta Therinfal – położona w Fereldenie forteca, dawniej służąca za ośrodek treningowy Poszukiwaczy Prawdy, ostatecznie porzucona przez nich ze względu na brak odpowiedniego finansowania.

Charakterystyka Edytuj

Reduta Therinfal używana była przez Poszukiwaczy Prawdy jako ośrodek treningowy, w którym mogli ćwiczyć i hartować swoje umiejętności w każdy możliwy sposób, jaki uznali za stosowny. Używana była co najmniej od Wieku Burzy, Poszukiwacze jednak ostatecznie porzucili ją w roku 8:99 Błogosławionego ze względów finansowych.

Występowanie Edytuj

Gdy Inkwizytor przybywa do Val Royeaux, żeby przemówić do kapłanek Zakonu, wielebna matka Hevara zauważa zbliżającego się wielkiego Poszukiwacza Lucjusza Corina i jego templariuszy, zakładając, że przybyli oni, żeby pojednać się z Zakonem i położyć kres Inkwizycji. Zostaje jednak upokorzona przez Corina, który powala ją na ziemię i stwierdza, że wielebne matki ani żadne inne przedstawicielki Zakonu nie mają nad nim jakiejkolwiek władzy, zaś Inkwizytor jest nikim i nie udzieli mu poparcia. Uznaje, że Zakon i stolica Orlais nie są godne ochrony ze strony templariuszy, którzy opuszczają miasto i udają się do reduty Therinfal.

Inkwizytor zwerbował templariuszy: Inkwizytor przyjmuje propozycję spotkania się z Lucjuszem w reducie, żeby przedyskutować propozycję zawarcia sojuszu, spotkanie okazuje się jednak pułapką. Na jaw wychodzi, że wielki Poszukiwacz jest w rzeczywistości demonem zazdrości, który zmuszał podwładnych do zażywania czerwonego lyrium, żeby zamienić ich w czerwonych templariuszy. Wywiązuje się walka pomiędzy siłami Inkwizycji, wspieranymi przez niespaczonych templariuszy, a czerwonymi i demonem zazdrości. Ostatecznie nieprzyjacielskie siły zostają pokonane, a templariusze dołączają do Inkwizytora jako jego sojusznicy, albo rozwiązują swój zakon i stają się częścią Inkwizycji.

Inkwizytor zwerbował magów: Kiedy spaczeni zostali wszyscy templariusze z Therinfal, przywództwo nad nimi objął generał Samson. Placówka ponownie zostaje porzucona, a Inkwizycja może przydzielić do jej zbadania Szarżowników Byka.

Zadania Edytuj

Przedmioty Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj