Dragon Age Wiki
Advertisement

Pryzmatyczny wielki topór – unikatowy wielki topór, dostępny do zainstalowaniu dodatku Intruz do Dragon Age: Inkwizycji.

Opis[]

Ostrze tego wielkiego topora pobłyskuje energią. Każde zamachnięcie wywołuje w sposób losowy parzący żar, kąsające zimno, trzaskające wyładowania lub upiorne światło. Nosiciel chroniony jest przed tymi rozbłyskami magii żywiołów tymi samymi, złożonymi zaklęciami, które sprawiają, że broń ta posiada swoje właściwości.

 Sposób nabycia[]

  • Po zainstalowaniu dodatku Intruz, topór pojawia się w skrzyni z nagrodą za odblokowanie wszystkich astrariów na Wybrzeżu Sztormów.

Uwagi[]

  • Każdy atak zadaje dodatkowe 100% obrażeń od losowego żywiołu. Obrażenia duchowe zadawane są jednak znacznie rzadziej, niż pozostałe trzy – od ognia, lodu i elektryczności.
  • Obrażenie od żywiołu traktowane jest jako niezależne „trafienie” w cel. Może być ono trafieniem krytycznym albo wywołać efekt odpowiedni dla żywiołu, taki jak np. podpalenie czy zamrożenie.
  • Obrażenie od żywiołu kumuluje się z używanymi przez postać zdolnościami, przykładowo używając potężnego ciosu, zwiększającego obrażenia od broni do 200%, obrażenia od żywiołu zadane przez pryzmatyczny wielki topór również wyniosą 200%.
  • W odróżnieniu od chromatycznego wielkiego miecza, pryzmatyczny wielki topór nie redukuje obrażeń fizycznych o połowę.
Advertisement