FANDOM

Płonąca broń
Umiejętność
Mag - Płonąca broń
Informacje szczegółowe
Drzewko: Magia żywiołów
Rodzaj: Podtrzymywana
Czas odnowienia: 10 sek.
Zasięg: Sprzymierzeńcy
Podtrzymanie: 50
Zmęczenie: 5%
Wymagania: Magia: 18
Opis: Gdy zaklęcie to jest aktywne, mag sprawia, że broń biała niesiona przez drużynę wybucha płomieniem i zadaje z każdym atakiem dodatkowe obrażenia od ognia.
Płonąca broń

Płonąca broń – pojawiające się w Dragon Age: Początku zaklęcie ze szkoły magii żywiołów, wymagająca uprzedniego opanowania ognistego wybuchu.

Informacje Edytuj

  • Premia do obrażeń od ognia: 2 x (moc zaklęć ÷ 7.5). Minimum: 2.0, maksimum: 20.0.
  • Czas rzucania: 1 sekunda.

Uwagi Edytuj

  • Podtrzymywanie zużywa manę.
  • Obrażenia zadawane przez ogień są w Początku zaznaczane kolorem pomarańczowym.
  • Pojedynczy mag może podtrzymać dwa spośród następujących zaklęć: płonąca broń, broń mrozu lub broń telekinetyczną, jednak jedynie w przypadku, gdy rzuci je natychmiast po sobie.
  • Zaklęcie nie działa na przyzywane stworzenia. Chociaż ich bronie są animowane, w rzeczywistości nie zadają obrażeń od ognia. Wyjątkiem jest wersja na komputery Mac, w której istoty przyzywane ożywieniem umarłych walczące bronią do walki wręcz zadają dodatkowe obrażenia.
  • Premia do obrażeń określana jest w momencie rzucenia zaklęcia. Jeżeli w trakcie jego trwania sprzymierzeniec zmieni broń, nie będzie to miało wpływu na premię.