FANDOM

Nieregularni Blackstone’a – niezależna grupa najemników działająca w Fereldenie. Strażnik spotkać może trzy kontakty grupy – w gospodzie w Lothering, w gospodzie Pod Nienażartym Szlachcicem w Denerim oraz przed zakonem w Redcliffe.

Nieregularni istnieją od dziesięcioleci, na co mogą wskazywać słowa kontaktu z Lothering mówiącego, że „przez całe pokolenia” pomagali szlachcicom i potrzebującym. Podczas orlezjańskiej okupacji służyli królowi, ale po jej zakończeniu kompania popadła w tarapaty i przez kilkadziesiąt lat starała się odzyskać szacunek. Nie sprecyzowano, któremu królowi służyli Nieregularni – jeśli jednak walczyli po stronie Meghrena przeciwko Maricowi Theirinowi, mogło przyczynić się do spadku ich popularności w Fereldenie.

Nieregularni Blackstone’a zajmują się albo zleceniami, których nie można wykonać poprzez oficjalne kanały ze względów prawnych, albo takimi, które dla oficjeli wydają się niewarte zachodu. W czasach Piątej Plagi przywódcami grupy byli Raelnor Hawkwind i jego syn Taoran, którzy mieli jednak inną wizję na to, jak powinni działać Nieregularni. Podczas gdy Raelnor chciał przekształcić ją w honorową organizację, Taoranowi zależało przede wszystkim na przyjmowaniu zleceń bardziej dochodowych, chociaż niekoniecznie zgodnych z prawem. Ostatecznie Taoran zleca Strażnikowi zadanie Quest-Początek Zmiana dowódcy polegające na zabiciu jego ojca, które strażnik może przyjąć lub nie.

Zadania Edytuj

Denerim
Redcliffe
Lothering
Pozostałe

Uwagi Edytuj

  • Lothering staje się niedostępne w momencie, kiedy Strażnik wykona któreś z czterech zadań głównego wątku fabularnego. Zadań zlecanych przez kontakt Nieregularnych Blackstone’a w Lothering nie można otrzymać od kontaktów w Denerim ani w Redcliffe. Chcąc je wykonać, konieczne jest odwiedzenie kontaktu w Lothering jak najszybciej.