Niedobitki - zadanie poboczne pojawiające się w trzecim akcie Dragon Age II.

Przydział[]

Aby misja stała się dostępna, na początku aktu w zadaniu Quest-DA2 Karty odkryte należy poprzeć Meredith. Przed jej przyjęciem trzeba także wykonać kilka innych misji. Wtedy należy udać się do tawerny Pod Wisielcem, gdzie barman przekaże Hawke'owi, że czeka na niego kilku ludzi.

Opis przejścia[]

Osobami oczekującymi Bohatera okażą się sir Mettin oraz sir Agatha. Po rozmowie z nimi będzie trzeba skierować swoje kroki w stronę Mrokowiska, do ukrytego kanału, gdzie ukrywają się magowie krwi. Nie jest konieczne czytanie listów rozrzuconych po lokacji, aby kontynuować zadanie, aczkolwiek dodają one wpisy do Ikona kodeksu DA2 Kodeks: Przesyłki magów krwi. Po uporaniu się ze wszystkimi wrogami należy pójść do swojej posiadłości i przeczytać wiadomość od Mettina.

Dalej będzie należało przejść przez jaskinie na Rozdartym Grzbiecie, aby dotrzeć na cmentarz, po czym podążać za znacznikiem do kolejnej kryjówki magów krwi. W tym miejscu drużyna ma do pomocy sir Mettina oraz Agathę. Po oczyszczeniu terenu z przeciwników templariusz będzie chciał zabić wszystkich, którzy wspierają magów, z czym jego towarzyszka się nie zgodzi. Hawke może zdecydować teraz, czy opowie się po którejś ze stron. Jeśli pozostanie on neutralny, Mettin uzna go za sojusznika Agathy. Po chwili przybędzie więcej templariuszy, którzy staną po stronie swoich dowódców. Po rozmowie będzie należało pokonać grupę żołnierzy, których nie poparto. Ci, którzy przeżyją, podziękują Bohaterowi i obiecają wsparcie, co zakończy zadanie.

Po walce warto otworzyć skomplikowaną skrzynię obok kapliczki, która zawiera miecz - Niepewne Ostrze.

Rezultat[]

  • Bez względu na to, kogo poparto, templariusze obiecają pomoc w przyszłości.

Nagrody[]

  • 810 PD - za walkę
  • 330 PD - za drugą walkę, niezależnie od tego, kogo poparto
  • Hełm templariusza - mała szansa, że będzie przy ciele Sir Mettina