Dragon Age Wiki
Advertisement

Nadjeżda to krasnoludka, która jest bezkastowcem. Mieszka w Kurzowisku i, jak większość tutaj, jest żebrakiem.

Przeszłość[]

Nadjeżda pracowała dla kartelu Jarvii, dopóki pewnego dnia strażnik nie połamał jej kolan i zmusił, aby klęczała, dopóki do rany nie wda się zakażenie. Jest teraz sparaliżowana i chodzi z wielkim trudem.

Udział[]

W trakcie tropienia kartelu dla Harrowmonta lub Bhelena, Strażnik może o niego wypytać Nadjeżdę. Kobieta powie o żetonie z kości palca oraz o licznych wejściach do kryjówki przestępców. Za pomoc poprosi o wsparcie pieniężne, na co Strażnik może przystać lub nie. Jeśli bohater chce jej zapłacić, będzie chciała 5srebrnik, ale można jej dać 10srebrnik.

Po zajęciu się złoczyńcami z pobliskiego domu, można wrócić do niej i spytać, czy wydała Strażnika Jarvii. Ona zaprzeczy, po czym bohater może jej uwierzyć albo zabić ją.

Jak już Kartel zostanie wybity, Nadjeżda będzie ostro zaskoczona tym, czego Strażnik dokonał. Ze strachu powie, że nikt nie powinien jej widzieć rozmawiającą z pogromcą Kartelu.

Advertisement