FANDOM

„Tak wiele w tym świecie nas przeraża, bo tego nie rozumiemy.”

Minaeve - magini o randze ucznia, badająca różne stworzenia na korzyść Inkwizycji.

PrzeszłośćEdytuj

Minaeve urodziła się w dalijskim klanie i żyła w nim dopóki nie ujawniła się jej magia. Jej wielka rodzina, nie mogła ryzykować, ponieważ posiadała nadmiar magów. W wieku siedmiu lat, została wysłana do lasu, gdzie musiała radzić sobie sama. Kilka tygodni później głodna i zziębnięta trafiła do pewnej osady. Wówczas zaczęła używać magii do odstraszania drapeżników. Mieszkańcy osady zobaczyli jak Minaeve tworzy ogień w dłoni i byli tym faktem przerażeni do tego stopnia, że podjęli próbę zabicia jej. Templariusze byli tymi, którzy pierwsi stanęli w jej obronie. Zaopatrzyli ją w pożywienie i potrzebne ubrania, a następnie zaprowadzili do Kręgu.

Dziewczyna nigdy nie była dobra w praktykowaniu sztuki tajemnej, więc bardziej skupiała się na badaniach i rytuałach, które pomagały jej odkryć tajemnice Zasłony. Zwłaszcza, że bardzo lubiła pracę na zewnątrz. Dzięki temu została przy randze ucznia. Często pracowała z wyciszonymi, których bardzo szanowała ze względu na ich umiejętność koncentracji.

Kiedy jej Krąg się zbuntował podczas wojny magów z templariuszami, Minaeve zapewniła bezpieczeństwo wyciszonym, podczas ucieczki. Ostatecznie kobieta wraz z grupką ocalałych znaleźli się pod ochroną Kasandry Pentaghast. Kiedy Minaeve dowiedziała się o Inkwizycji, zgłosiła się jako główna badaczka stworzeń.

UdziałEdytuj

Minaeve od razu rozpoznaje Inkwizytora i wyraża nadzieję, że Inkwizycja zdoła szybko przywrócić porządek, ponieważ w rzeczywistości nigdy nie chciała opuszczać Kręgu. Wraz z poszukiwaczką Kasandrą Pentaghast wykorzystuje swoją wiedzę, aby pomóc w walce żołnierzom Inkwizycji, badając różne stworzenia. Kobieta przedstawia się jako uczennica, a nie magini, ponieważ twierdzi, że nie lubi wykorzystywać sztuki tajemnej w zwarciu oraz bardziej preferuje badania.

Minaeve ma pozytywne nastawienie do tempariuszy. Według niej magowie potrzebują ochrony i ubolewa nad tym, że mało osób dostrzega ten fakt. Kobieta twierdzi, że widziała życie bez templariuszy i nie jest ono tym czym powinno być. Pragnie jedynie prowadzić badania, korzystając z magii tylko w niewielkim stopniu.

Kobieta twierdzi, że będzie wdzięczna Inkwizytorowi, jeżeli przyniesie jej coś interesującego do badań w ramach zadania pobocznego Quest-DAI Znaj swego wroga. Być może wtedy będzie mogła odkryć słabe punkty stworzeń i tym samym zwiększyć szansę przeżycia żołnierzy. Według niej znaleziska pomogą również stworzyć mikstury i zaopatrzyć Inkwizycję w lepszy sprzęt.

Podczas ataku Koryfeusza na Azyl, Minaeve zostaje uwięziona pod wozem z materiałami palnymi, tuż obok Adana. Jeżeli Inkwizytor jej nie uwolni, kobieta zostanie zabita przez wybuch. W przeciwnym wypadku udaje się do Podniebnej Twierdzy, ale rezygnuje z oferowania swoich usług, mimo, że nadal prowadzi swoje własne badania.

ZadaniaEdytuj

Quest-DAI Znaj swego wroga

Zobacz też Edytuj