FANDOM

Melcendre - orlezjańska bard, pracująca na zlecenie Wielkiego Księcia Gasparda de Chalons. Ponieważ nie jest szlachetnie urodzona, nie nosi popularnej w Orlais maski na twarzy.

Udział Edytuj

Dragon Age: Cesarstwo Masek Edytuj

Melcendre wraz z Gaspardem uczestniczy w bankiecie w pałacu królewskim w Val Royeaux. Śpiewa pieśń, która melodią przypomina „Mabari króla Meghrena”, rozpoczynając serię obelg mających na celu sprowokowanie pojedynku między Gaspadrem a Teaganem Guerrinem, ambasadorem Fereldenu. Cesarzowa Celene sprytnie łagodzi sytuację, unikając tym samym zbędnej walki.

Następnego dnia Melcendre zwabia ser Michela do tawerny w obcowisku. Wraz z sześcioma uzbrojonymi mężczyznami pojmuje czempiona cesarzowej, a następnie zaciąga go do opuszczonego magazynu. Wyjawia, że poznała jego prawdziwe pochodzenie oraz że posiada dowody na to iż Brevin de Chevin kazał fałszerzowi stworzyć dokumenty, które twierdziły, że Michel był dalekim krewnym rodu Chevinów. Melcendre zamierzała przekazać te informacje Gaspardowi, lecz Michel niespodziewanie uwalnia się i zabija kobietę.