FANDOM

„Wiara nie przybliża do spotkań ważnych ludzi.”

Lysette templariuszka uratowana przez siły Inkwizycji, po powstaniu Wyłomu.

PrzeszłośćEdytuj

Lysette była córką szewca w Denerim. Niechętnie jednak chciała pójść w śladny ojca, więc zdecydowała dołączć do templariuszy. Kobieta nie mogła uczestniczyć w konklawe, ze względu na swoją niską rangę, co w rezultacie ocaliło jej życie. Po zniszczeniu Świątyni Świętych Prochów, Lysette wraz z towarzyszami zostali otoczeni przez demony i gdyby nie przyszłe siły Inkwizycji, wszyscy ponieśliby śmierć. Lysette czuła, że posiada wielki dług do spłacenia i postanowiła dołączyć do nowo formującej się organizacji.

UdziałEdytuj

Lysette znajduje się w obozie wojskowym przed bramą Azylu, stojąc obok innego wojownika, Mattrina. Z rozmowy wynika, że jej towarzysz próbuje nakłonić ją do odejścia z Inkwizycji. Kobieta twierdzi, że zbyt szybko odrzuca on pomoc tych, którzy uratowali mu życie. Lysette twierdzi, że templariusze są cieniem dawnego siebie i nie zgadza się z ich obecnym nastawieniem, które jest ukierunkowane na intrygi i sięganie po władzę. Templariuszka chciałaby, aby kręgi pewnego dnia znów stały się sanktuariami dla magów.

Podczas ataku Koryfeusza na Azyl, Lysette zostaje okrążona przez czerwonych templariuszy lub Venatori tuż za bramą prowadzącą do osady. Jeżeli Inkwizytor nie pomoże jej odeprzeć napastników, kobieta zginie. W przeciwnym wypadku po ataku uda się do Podniebnej Twierdzy, gdzie podziękuje swojemu wybawcy za ratunek.