Dragon Age Wiki
Advertisement
Niekanon

List z Kręguprzedmiot fabularny pojawiający się w Dragon Age: Początku.

Pozyskanie[]

List pierwotnie stanowił część zadania pozwalającego zwerbować Shale, zanim nie zostało ono usunięte z gry, żeby móc sprzedać je w formie Kamiennego więźnia. Strażnik miał znaleźć go w chacie Wilhelma, a wejście w jego posiadanie miało aktywować skrypty w sklepie w Redcliffe, pozwalające zdobyć – również niedostępny inaczej – dowód sprzedaży. Po usunięciu pierwotnej wersji zadania z gry, list znaleźć można wyłącznie przy użyciu narzędzi moderskich. W Kamiennym więźniu dokument zastąpiony został przez Ikona kodeksu DAP Kodeks: Stary list, posiadający niemal identyczne brzmienie.

Treść[]

Ten list został napisany ponad dwadzieścia lat temu przez pierwszego zaklinacza Arlena z Kręgu Magów:

Madam,

Mogę panią zapewnić, że Krąg Maginów nie jest przybytkiem bluźnierstwa, a wręcz przeciwnie – działamy pod nadzorem samego Zakonu. Pani współpraca bardzo ułatwiłaby nam dochodzenie w sprawie śmierci pani męża. Rozczarowała nas wiadomość, że sprzedała pani większość rzeczy osobistych maga Wilhelma w miejscowym sklepie. Nasz wysłannik donosi, że właściciel sklepu nie chciał pomóc nam w kwestii odzyskania różdżki kontrolnej golema. W tych okolicznościach nie możemy określić, czy golem Wilhelma był odpowiedzialny za jego śmierć. Dziękujemy jednak, że podarowała nam pani dzienniki Wilhelma. Będą bezpieczne w wieży nad jeziorem Kalenhad. Golem będzie musiał pozostać tam, gdzie jest, chyba że miejscowi znajdą sposób na jego zniszczenie. Moje kondolencje dla pani i dzieci Wilhelma z powodu straty.
Advertisement