FANDOM

Kryształ pamięci

Kryształ pamięci w Inkwizycji

Kryształ pamięci - Dawn of the Seeker

„Kamień elfów” w Dawn of the Seeker

Kryształ pamięci, znany też jako kamień elfów – magiczny przedmiot umożliwiający przechowywanie głosów i wspomnień, a odpowiednio zmodyfikowany również bezpośrednią komunikację na duże odległości.

Charakterystyka Edytuj

Według Dagny, kryształy pamięci mają krasnoludzkie pochodzenie i wykorzystywane są przez Rzeźbiarzy Wspomnień, podczas gdy Regalyan D’Marcall twierdzi, że stworzone zostały przez elfów. Uważane są za niezwykle rzadkie – według Doriana, w Minratusie, stolicy Imperium Tevinter, znajdują się zaledwie dwa.

Występowanie Edytuj

Dawn of the Seeker Edytuj

W filmie Dragon Age: Dawn of the Seeker przedmiotów takich, nazywanych „kamieniami elfów”, używają komtur Martel i Frenic, żeby rozmawiać ze sobą na dużą odległość.

Dragon Age: Inkwizycja Edytuj

Jeśli Inkwizytor zwerbuje templariuszy podczas zadania Quest-DAI Bohaterowie słusznej sprawy, Kalpernia stanie się przywódczynią Venatori. Prowadzi to do zadania Quest-DAI Zaleźć jej za skórę, w trakcie którego Inkwizytor stara się znaleźć więcej informacji na temat Kalpernii. Prowadzi do to do domu Viciniusa, w którym znajduje trzy uszkodzone, ale wciąż działające fragmenty kryształów pamięci należących do przywódczyni Venatori. Jeżeli Inkwizytor zbierze fragmenty i przekaże je Dagnie, będzie ona w stanie częściowo odtworzyć kryształ, który stanie się przydatny dla Inkwizycji. Stwierdza jednak, że Rzeźbiarz Wspomnień posiada większą od niej wiedzę i lepsze wyposażenie do jego naprawy.