FANDOM

Kolektyw magów jest konspiracyjną grupą, składającą się głównie z magów, do której należą zarówno apostaci, jak i kręgowi. Członkowie łamią ustanowione przez Zakon i templariuszy prawo i restrykcje.

Charakterystyka Edytuj

Kolektyw jest opisywany, jako gildia cieni, której członkowie mogą prosić naukę magii, bądź rozwiązanie ich problemów, bez osądzania, czy krytykowania motywów. Magowie należący do tej organizacji działają w ukryciu - ich klienci oraz członkowie pozostawaj anonimowi. Jak dotąd, Zakon templariuszy nie podjął do tej pory żadnych działań przeciwko kolektywie. Z drugiej strony, nie było wieści, jakby praktykowane były sztuki magii, które budziłyby dezaprobatę Stwórcy. Niebezpieczeństwo zadawania się z członkami tej organizacji, które chociaż może się opłacić, bazuje na sprzeciwianiu się Zakonowi oraz możliwości bycia uznanym apostatą, bądź, co gorsze, maleficarum.

Występowanie Edytuj

Pieśń Leliany Edytuj

Leliana może podjąć działania przeciwko organizacji, zabijając niektórych ich członków i niszcząc dorobek.

Dragon Age: Początek Edytuj

Strażnik może podjąć się zlecanych przez Kolektyw misji, na początku podejmując kluczową dla nich decyzję o przekazaniu informacji o nich templariuszom. Może wtedy wybrać przyjaźnie nastawionego im rycerza Stwórcy, bądź wrogo, co doprowadzi do zablokowania dalszych misji.

Zadania Edytuj

Lokacje występowania Kolektywu Edytuj

Nagrody Edytuj

  • 175 XP za każde wypełnione zadanie
  • 1-5 DAP - suweren za każde wypełniane zadanie, losowo 95 DAP - srebrnik (poprzedzone przez wypowiedź „Mały dodatek. Za przyjaźń")

Wysłaniec Kolektywu Liaison Edytuj

Mężczyzna reprezentuje Kolektyw w kontaktach ze Strażnikiem na obszarze, w którym operuje organizacja. To on wypaca nagrody za wykonane zadania i funkcjonuje, jako jedna postać w całej grze, pomimo, że spotkać go można w trzech różnych lokacjach. Dlatego może być okradziony tylko raz.

Dragon Age: Inkwizycja Edytuj

W Kolektywie magów doszło do zmiany priorytetów i w trzeciej części gry zaczęli badać szczeliny powstałe po wybuchu na konklawe. Jeśli Inkwizytor zostanie magiem szczelin, ucząc się tej specjalizacji od jednego z nauczycieli, Kolektyw nawiąże kontakt, prosząc o kopię wyników badań nad szczelinami. Inkwizytor może spełnić ich prośbę, bądź zaproponować ich magom naukę magii szczelin, jeśli nie chce pozwolić na niekontrolowane i potencjalnie niebezpieczne badania.

Zobacz też Edytuj