Tallis nie pojawiła się ponownie od naszego ostatniego spotkania, choć minął już ponad rok.

A może jednak? Parę dni temu na targu mignęła mi ruda elfka, w odzieniu służącej i z orlezjańskimi warkoczami, a jednak poruszała się w ten specyficzny sposób... Szybko zniknęła gdzieś w tłumie.

Jeśli to ona, to nie mam pojęcia, jaki jest jej plan. Tallis mówiła o szpiegach qunari w całym Thedas... ale jaki mają cel? Tylko zbieranie informacji, czy może coś o wiele gorszego?

Wzmianki o szpiegach czynione ludziom sprawującym władzę, rzecz jasna, zbywane są obojętnością lub niedowierzaniem. Ci, którzy poświęcili chwilę, żeby zastanowić się nad tą sprawą, nie byli pewni, co da się zrobić. Nie chcieli przyznać, że qunari mogą być zdolni do podstępu. Jeśli tak jest, są zbyt niebezpieczni.

„Serce wielu” wykonano przed zadaniem Quest-DA2.png Wymagania qun: Można by sądzić, że po tym, co wydarzyło się w Kirkwall, nie jest to żaden szok. Ale wątpię, żeby to miało być ostatnie słowo qunari... lub Tallis. Ona jeszcze się kiedyś pojawi. Tak już działa ten świat.

Garrett Hawke, dziennik osobisty

„Serce wielu” wykonano po „Wymaganiach qun”: Można by sądzić, że kiedy w porcie Kirkwall przebywa kilkuset qunari, ta sprawa kogoś zaciekawi. Może nikt nie chce nawet rozważać tej możliwości. Ale Tallis jeszcze się kiedyś pojawi. To pewne. Tak już działa ten świat.

Garrett Hawke, dziennik osobisty