Dragon Age Wiki
Advertisement

Za pomocą ekranu taktyki (/) można określić, kiedy postaci mają zmienić broń dystansową na uzbrojenie do walki wręcz.

SI: zachowania ogólne

Ogólne zachowanie członka drużyny ustalić możesz przy pomocy rozwijanego menu znajdującego się w prawym górnym rogu ekranu. Chodzi o to, czy ma on na przykład szarżować na wroga, czy zachować ostrożność? Czy preferuje broń do walki wręcz, czy na dystans?

Sloty taktyczne pozwalają ustalać, jakie czynności podejmie automatycznie dana postać w konkretnej sytuacji – na przykład rzuci zaklęcie leczenia, gdy poziom żywotności członka drużyny spadnie poniżej 50%. Poszczególne taktyki wyświetlane są na numerowanej liście. Każda z nich składa się z warunku oraz podejmowanej w przypadku jego spełnienia czynności. Warunek określa, kiedy taktyka zostaje wprowadzona w życie. Czynność określa, co się w takiej sytuacji dzieje.

Sloty taktyczne znajdujące się na górze listy mają najwyższy priorytet, zostaną aktywowane przed tymi, które znajdują się niżej. Kliknij LPM na wybranej liczbie i przeciągnij ją w odpowiednie miejsce, żeby przeorganizować sloty taktyczne.

Sloty taktyczne możesz tymczasowo wyłączyć. Żeby to zrobić, kliknij LPM na przycisku + znajdującym się obok slotu. Żeby na powrót włączyć dany slot, kliknij ponownie na przycisku +.

SI: ustawienia taktyczne

Ustawienia taktyczne możesz w dowolnej chwili zapisać. Żeby to zrobić, kliknij na przycisku Zapisz ustawienia. Korzystaj z rozwijanego menu „Ustawień”, żeby przełączać się pomiędzy ustawieniami.

Advertisement