FANDOM

Ledwo udało nam się uciec psom Meredith. W mieście już nie jest dla nas bezpiecznie, Bancroft. Tej nocy musimy wyprawić pięciu za bramy i dotrzeć do jaskiń. W przeciwnym razie ryzykujemy pojmanie i przesłuchania.

— „MS”

Straty

Psy dorwały dziś Franka Szewca; nie wiadomo, gdzie teraz jest. Thom Beshcal z żoną zostali zabici trzy dni temu. Nie polują już tylko na nas; teraz polują też na naszych przyjaciół i rodziny. Niech otchłań pochłonie konsekwencje! Musimy wziąć odwet, póki jeszcze możemy.

— „A”

Mogę wyprawić dziś dwóch. Przewodnik po drugiej stronie zaprowadzi ich do schronienia. Nie wybieraj przeziębionych; zeszłej nocy przez nieostrożne kichnięcie prawie zauważyli nas strażnicy.

— Bancroft

Notka przesyłkowa

Nie możemy ufać korsarzomtemplariusze wyznaczyli zbyt kuszącą nagrodę, żeby ci dotrzymali obietnicy transportu. Wykorzystaj wszystkie znajomości, jakie posiadasz! Musimy opuścić Kirkwall, zanim komtur podejmie naprawdę drastyczne kroki. Każdej nocy kolejni nasi bracia przybywają na wybrzeże.

W razie, gdyby psy wywęszyły nasze położenie, drugie miejsce, o którym rozmawialiśmy, jest czyste. Przygotuj się do ucieczki w każdej chwili.

— Bancroft