FANDOM

Przed ekspedycją na Głębokie Ścieżki

Mała nora w Dolnym Mieście, należy do Gamlena Amella. Zabierzcie dwoje najmłodszych, ale nie róbcie im krzywdy. Krew Malcolma Hawke’a musi pozostać czysta. Ze starym mężczyzną i starą kobietą róbcie, co będzie trzeba. Są nieistotni.

— W imieniu Pana naszego, Koryfeusza. Oby znów ujrzał światło dzienne.

Bethany dołączyła do Szarych Strażników

Dowiedzieliśmy się, że Bethany Hawke jest wśród Szarych Strażników. Przeszukajcie całe Wolne Marchie, jeśli będzie trzeba; macie ją znaleźć. Zabijcie każdego, kto wejdzie wam w drogę, ale nie ważcie się skrzywdzić dziewczyny. Krew Malcolma Hawke’a musi pozostać czysta. Tego żąda od was nasz Wielki Pan.

Bethany została zabrana do Kręgu

Odnaleźliśmy Bethany Hawke; jest w Katowni, gdzie przetrzymuje się magów. Przyprowadźcie ją całą i zdrową. Krew Malcolma Hawke’a musi pozostać czysta. Zabijcie innych, jeśli będzie trzeba, ale po cichu. Nasz Wielki Pan wynagrodzi was sowicie za waszą służbę.

Carver dołączył do Szarych Strażników

Dowiedzieliśmy się, że Carver Hawke jest wśród Szarych Strażników. Przeszukajcie całe Wolne Marchie, jeśli będzie trzeba; macie go znaleźć. Zabijcie każdego, kto wejdzie wam w drogę, ale nie ważcie się skrzywdzić chłopaka. Krew Malcolma Hawke’a musi pozostać czysta. Tego żąda od was nasz Wielki Pan.

Carver dołączył do templariuszy

Znaleźliśmy Carvera Hawke’a w koszarach templariuszy. Zabierzcie go stamtąd w jednym kawałku. Krew Malcolma Hawke’a musi pozostać czysta. Jeśli będzie trzeba zabić innych, nie wahajcie się. Nasz Wielki Pan wynagrodzi was sowicie za waszą służbę.

Bethany/Carver zginęli podczas ekspedycji

Znajdziecie dziecko Malcolma Hawke’a w Górnym Mieście, przy wielkich schodach do twierdzy. Dom będzie dobrze broniony, ale nie ważcie się rozlać krwi swojego celu. Jeśli napotkacie trudności, użyjcie trucizny. Jeśli będziecie zmuszeni zabić kogoś jeszcze, zróbcie to po cichu.

I nie ważcie się zbliżać do młodego krasnoluda. Widzi bardzo wiele.