Dragon Age Wiki
Advertisement

Stronica wyrwana z pamiętnika

To niesprawiedliwie. Chcę wyjść na dwór. Słyszę gości na dole. Znowu bal. Ciągle jest jakiś bal. Matka i ojciec kupili mi prezent, żebym się lepiej poczuła. Żebym sama była lepsza. Ale oni tylko chcą, żebym zamilkła.

Kucharka się mnie boi. Naadal nazywa mnie „cukiereczkiem”, ale się boi. Mimo to nie powiedziała nic rodzicom. Boi się mnie bardziej niż ich. Ostatnio chyba sama siebie nie lubi.

Mam teraz nową przyjaciółkę.

Ona mnie rozumie.

Ona sprawi, że wszystko znów będzie sprawiedliwe.

Stronica wyrwana z pamiętnika:

Pokazałam im. Ależ się bawiliśmy! Tańczyliśmy i balowaliśmy, dopóki wszyscy nie padli z wyczerpania; to było wspaniałe! Najlepszy bal w moim życiu! Rodzice po wszystkim wrócili do pokoju. Matka płakała; na pewno z radości. Wyciągnęłam prezent. On mnie poprawił, tak jak mówili.

Jeszcze nie wychodziłam z domu. Nadal boję się tego, co jest po drugiej stronie drzwi. Ale... może jutro wyjdę.

Stronica wyrwana z pamiętnika:

Dziś rano sama musiałam zrobić sobie śniadanie. Nie było zbyt dobre. Kiedy zobaczyłam rodziców, nie mogłam powstrzymać łez. Nie wiem co robić.

Moja przyjaciółka mówi, że jest sposób na taką samotność. Mówi, żebym się nie bała. Możemy spróbować innych zabaw i wtedy poczuję się lepiej.

Advertisement