FANDOM

(Czaszka osadzona na kosturze. Te makabryczne artefakty sprawiają, że magiczne odłamki na obszarze zaczynają lśnić magicznym światłem, gdy obserwator spojrzy przez oczodoły czerepu).

Alexius rozkazał wyraźnie. Musimy przeszukać okolicę i znaleźć więcej odłamków. Bez nich Venatori nie zdobędą skarbu, którego szuka nasz pan. W tym celu potrzebne nam okulara. Bez nich znalezienie odłamków staje się prawie niemożliwe, nawet jeśli nie są już ukryte przez jakąkolwiek magię, która trzymała je w ukryciu przez te wszystkie stulecia.

W okolicy musi być więcej Wyciszonych – buntownicy porzucili większość z nich, kiedy zbiegli ze swoich Kręgów. Pamiętaj, czaszka dostroi się prawidłowo tylko wtedy, jeśli Wyciszony znajdzie się blisko jednego z odłamków, kiedy demon będzie zmuszony go opętać. Nawet wówczas cios należy zadać natychmiast. Okulara tworzone z Wyciszonych zabitych choć minutę później nie były w stanie ujawnić odłamków.

Ufam, że będziesz kontynuować swoje starania w tej kwestii. Nasz mistrz oczekuje sukcesu.

List znaleziony w opuszczonym domu w osadzie Redcliffe