Dragon Age Wiki
Advertisement

Patrzenie na karty tych dokumentów aż boli, pismo połyskuje bowiem lekko niczym zaklęte. Notatki spisano odręcznie, lecz wszystkie litery są idealnie równe, jakby wyszły spod prasy:

Notatki o pierwszej próbie: Nieprawidłowe wartościowości wiązań wplecionych w materiał poskutkowały katastrofalnym naderwaniem. Pierwsza partia została utracona, ale otrzymam zapasy z tego samego źródła, co pomoże określić, czy niedoskonałość leży w materiale, czy w zaklęciu.

Notatki o drugiej próbie: Elegancja mi się wymyka. Celem jest poprawa koordynacji ciała i wyostrzenie postrzegania sercem, lecz przeszczepy nie wytrzymują dostatecznie długo, by zrekompensować ich wartość. Obecny proces to katastrofa. Ta partia jest stracona. Zaczynam na nowo.

Notatki o trzeciej próbie: Dwa zaklęcia, których matryce powinny się zazębić, zacięły się. Zapłon doprowadził do takich zniszczeń, że połamał kilka wcześniej wytworzonych elementów. Jednakże istnieje teraz między nimi rezonans, co rozjaśnia moje myśli: zaklęcie sprzężone w tandemie - jak szyja obracająca głowę czy nadgarstek obracający dłoń?

Notatki o czwartej próbie: Splot przebiegła gładko - wpleciony gęsto między wiele elementów; nacisk na energię daje rezultaty znakomitsze niż pojedyncze zaklęcie. Warto było wykorzystać ostatnią partię, gdyż jak wyjaśniłem, odbyło się to w ramach przygotowań poczynionych przed rozpoczęciem ostatecznej pracy. Poprawki podbicia okazały się wielce udane i pozwolą na wykorzystanie metody w przypadku materiałów z mniej szlachetnych zwierząt, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Poniżej, prawdopodobnie zamiast podpisu, widnieje pieczęć z symbolem stylizowanej głowy hali.

Zebrany diagramy i proporcje spisane starannie na dole ostatniej strony notatek można wykorzystać do stworzenia schematu, który pozwoli na odtworzenie procesu powstania tych artefaktów.

Advertisement