FANDOM

Cauthrien

Cauthrien była zaufaną przyboczną teyrna Loghaina. Zawsze nieufnie traktowała Alistaira, ale odłożyła na bok swoje uprzedzenia, żeby wesprzeć go w walce z Plagą.

Bann Ceorlic

Bann Ceorlic był jednym z wielu szlachciców, którzy przybyli do Denerim na zjazd możnych. Na miejscu okazał się żarliwym poplecznikiem teyrna Loghaina.

Cullen

Cullen był jednym z wielu templariuszy wysłanych do obrony Denerim przed atakiem mrocznych pomiotów. Jego towarzysze często po cichu wspominali, że jest niezrównoważony umysłowo.

Goldana

Goldana była praczką z Denerim. Alistair wierzył, że to jego przyrodnia siostra. Czuć od niej było kwaśnym mlekiem i kapustą.

Gorim

Gorim był niegdyś przybocznym kięcia z rodu Aeducanów. Kiedy książę został niesłusznie oskarżony o ojcobójstwo, Gorima wygnano na powierzchnię, gdzie zarabiał na życie jako kupiec w Denerim.

Komtur Gregor
Habren

Habren była rozpuszczoną córką arla Brylanda z Południowych Kresów. Uwielbiała wydawać pieniądze swojego ojca, a w ciągu trzech miesięcy potrafiła znudzić się dwunastoma różnymi szczeniakami.

Herren
Arl Rendon Howe

Rendon Howe był dziedzicznym arlem Amarantu i przebiegłym zausznikiem teyrna Loghaina. Pogłoski głosiły, że był odpowiedzialny za zniszczenie zamku w Wysokożu i wybicie rodu Couslandów.

Kardol
Sierżant Kylon
Sir Landry

Sir Landry był rycerzem na służbie u króla Cailana. Uważał, że to Szara Straż jest odpowiedzialna za śmierć króla i postanowił wyzwać Alistaira na pojedynek. Sromotnie przegrał i został upokorzony.

Matka Perpetua

Perpetua była wielebną matką Zakonu w Denerim. Całe dnie spędzała kłócąc się z siostrą Teohildą odnośnie interpretacji Pieśni.

Sir Perth

Sir Perth był rycerzem na służbie arla Eamona z Redcliffe. Został wysłany na wyprawę w poszukiwaniu legendarnej Urny Świętych Prochów, ale nie udało mu się jej znaleźć.

Riordan
Sanga
Bann Teagan

Teagan Guerrin, bann Rainesfere, był młodszym bratem arla Eamona Guerrina. Kiedy ten został otruty i leżał złożony chorobą, Teagan przejął jego obowiązki.

Siostra Teohilda

Teohilda była kapłanką Zakonu w Denerim. Jej ulubionym zajęciem były kłótnie z matką Perpetuą odnośnie interpretacji Pieśni.

Valendrian

Valendrian był opiekunem elfickiego obcowiska w Denerim. Od wielu lat stawał w obronie elfów przed nachodzącymi ich agresywnymi ludzkimi strażnikami.

Vaughan

Vaughan Kendells to syn nieżyjącego arla Uriena Kendellsa i prawowity arl Denerim. Został schwytany przez arla Rendona Howe’a i wrzucony do lochu w swojej własnej posiadłości. Kiedy Alistair włamał się do pałacu, żeby uratować Riordana, orlezjańskiego Szarego Strażnika, uwolnił także Vaughana.

Mistrz Wade

Wade był mistrzem kowalskim, który wraz ze swym wspólnikiem Herrenem, prowadził warsztat w Denerim.