FANDOM

Tak wielu rycerzy wyruszyło na poszukiwanie Urny. Któryś z nich musiał już znaleźć brata Genitivusa. Mimo to, zanim nie dowiem się, że wszystko jest już w porządku, muszę kontynuować zgodnie z planem. Brat Genitivus dzierży klucz do odnalezienia Urny Świętych Prochów – o tym wiedzieliśmy od początku, ale wydaje mi się, że teraz wiem już, gdzie należy brata Genitivusa szukać. Odwiedziłem jego dom w Denerim i wpadłem na pewien trop. Jestem bardzo zaskoczony, że inni rycerze tego jeszcze nie uczynili. Chyba że się mylę? Nie, lepiej nie zaprzątać sobie głowy myślami o spisku. Sir Donall czeka na mój raport w Lothering. Muszę natychmiast się do niego udać i zameldować o tym, czego się dowiedziałem. Jeśli ktoś odnajdzie te moje wynurzenia, proszę tylko, by poinformował sir Donalla o moim losie. Modlę się, żeby zdołał dokończyć to, czego mnie zrobić się nie udało.

Notatka od sir Henrika z Wysokoża

Uwagi Edytuj

  • W wersji anglojęzycznej, list podpisany jest imieniem sir Henrika z Redcliffe i o takim pochodzeniu wspomina również Donall w rozmowie ze Strażnikiem. W wersji polskiej, według notatki templariusz pochodził z Wysokoża. Wynika to prawdopodobnie z faktu, że biuro tłumaczeń Albion Localisations pracowało na podstawie wczesnej wersji gry i nie otrzymało od deweloperów poprawek na czas, nie otrzymało ich w ogóle albo nie zdążyło ich nanieść. Innym przykładem prac na różnych wersjach gry jest chociażby Oriana Cousland mówiąca o „Kalabrii”, będącej wczesną nazwą Antivy.
  • W notatce postać podpisana jest imieniem „Henrik”, podczas gdy w rozmowie z Donallem używa się imienia „Henryk”.