FANDOM

Romans z Izabelą

Powrót Izabeli podczas kryzysu qunari był zaskakujący, szczególnie dla niej samej. Stwierdziła potem, że to Garrett jest winien popchnięcia jej do tak głupiego czynu, i zdawała się żałować podjętego ryzyka. Po śmierci arishoka widziano, jak Garrett) wziął ją na bok i rozmawiał z nią bardzo długo; Izabela w końcu obróciła się na pięcie i odeszła, mówiąc: „Nie zrobiłam tego dla nich, tylko dla ciebie. Cały czas chodziło o ciebie”.

Przyjaźń z Izabelą

Powrót Izabeli podczas kryzysu qunari był zaskakujący, szczególnie dla niej samej. Stwierdziła potem, że to Garrett jest winien popchnięcia jej do tak głupiego czynu, i zdawała się żałować podjętego ryzyka. Po śmierci arishoka widziano, jak Garrett wziął ją na bok i rozmawiał z nią bardzo długo; Izabela w końcu obróciła się na pięcie i odeszła, mówiąc: „Dopatrujesz się w tym nie wiadomo czego”.

Rywalizacja z Izabelą

Przez jakiś czas wszelki słuch po niej zaginął. Wiele osób uznało, że na dobre opuściła Wolne Marchie. Lecz pewnego dnia Izabela pojawiła się w gospodzie Pod Wisielcem równie nagle, jak odeszła, i jak gdyby nigdy nic wróciła do swojego pijaństwa.

Powiązane wpisy Edytuj