FANDOM

Hawke-niemag

Garrett syn Malcolma Hawke i Leandry Amell, mieszkał już w wielu miejscach w całym Fereldenie. Jego ojciec i młodsza siostra, Bethany, byli apostatami, a zatem cała rodzina nieustannie musiała ukrywać się przed templariuszami. Dziesięć lat temu udało im się wreszcie osiedlić na stałe w wiosce Lothering i zacząć budować spokojne życie. Leandra nieustannie martwiła się, że templariusze w końcu ich wytropią, ale Malcolm z powodzeniem zachowywał swoje zdolności w tajemnicy i nauczył Bethany robić to samo.

Trzy lata temu Malcolm zmarł i Garrett stał się odpowiedzialny za matkę i młodsze rodzeństwo. Kiedy rozpoczęła się Plaga, Garrett i Carver prędko zaciągnęli się do regimentu króla Cailana. Horda pomiotów, która wylała się z Głuszy Korcari, bezpośrednio zagroziła ich domowi. Decydująca bitwa pod Ostagarem skończyła się jednak zdradą teyrna Loghaina śmiercią Cailana. Garrett i Carver ledwo uszli z życiem. Zdążyli wrócić do Lothering, by uratować swoją matkę i Bethany, dosłownie w ostatniej chwili...

Hawke-mag

Garrett, syn Malcolma Hawke’a i Leandry Amell, mieszkał już w wielu miejscach w całym Fereldenie. Jego ojciec był magiem i zarówno Garrett, jak i jego młodsza siostra Bethany, odziedziczyli ten dar. Malcolm wymknął się władzy, którą Zakon sprawuje nad magami. Zachowywał swoje zdolności w tajemnicy i nauczył dzieci robić to samo. Cała rodzina musiała więc nieustannie ukrywać się przed templariuszami. Dziesięć lat temu udało im się wreszcie osiedlić na stałe w wiosce Lothering i zacząć budować spokojne życie. Leandra nieustannie martwiła się, że templariusze w końcu ich wytropią, ale Malcolmowi udało się dochować rodzinnego sekretu.

Trzy lata temu Malcolm zmarł i Garrett stał się odpowiedzialny za matkę i młodsze rodzeństwo. Kiedy rozpoczęła się Plaga, Carver zaciągnął się do regimentu króla Cailana. Horda pomiotów, która wylała się z Głuszy Korcari, bezpośrednio zagrażała ich domowi. Garrett pozostał w Lothering, żeby bronić rodziny. Niemal miesiąc później Carver pojawił się z powrotem w domu, ranny i wyczerpany. Król Cailan został zdradzony i zginął pod Ostagarem, a mroczne pomioty zbliżały się do Lothering. Choć Garrett, Leandra i Bethany liczyli się z możliwością ucieczki, i tak musieli opuścić dom, zanim byli w pełni gotowi... I wcale nie jest jeszcze pewne, że udało im się umknąć.