FANDOM

Stosunki Hawke’a z Fenrisem

Przyjaźń: Przez trzy zeszłe lata Fenris mieszkał w swojej posiadłości w Górnym Mieście, ale cały czas robił się coraz bardziej niespokojny. Od czasu do czasu wspomina, że być może nadszedł już dla niego czas, żeby wyruszyć w drogę. Danarius nie pojawił się ponownie i Fenris zakłada, że może teraz robić to, co mu się podoba... ale co to w zasadzie oznacza? Póki co, Garrett może zawsze liczyć na jego pomoc ze względu na dawny dług, ale ten stan rzeczy nie będzie trwał wiecznie.

Rywalizacja: Trzy lata temu, po konfrontacji z Hadrianą, Fenris dowiedział się o swojej zaginionej siostrze. Choć rzadko o tym wspomina, jasne jest, że myśl o niej go prześladuje. Nie opuścił Kirkwall, żeby jej poszukać, i pozostał w posiadłości Danariusa, choć w Górnym Mieście powszechnie wiadomo, że mieszka w niej teraz „przyjaciel Bohatera”. Fenris jest w równej mierze zaintrygowany i przerażony swoją sławą w mieście. W ciągu ostatniego roku nie raz wspominał o opuszczeniu Kirkwall na dobre. Gdyby nie Garrett i dług, który u niego zaciągnął, z pewnością zrobiłby to już dawno.

Romans z Fenrisem

Na temat nocy, którą Garrett i Fenris spędzili razem trzy lata temu, nie wspomniał nawet słowem. Jasne jest jednak, że o niej nie zapomniał, choć uczucia, które obudziła, wciąż czekają na rozwiązanie. Czy ono nastąpi – czas pokaże.

Powiązane wpisy Edytuj