Dragon Age Wiki
Advertisement

Strona wyrwana z dziennika

„...Odkryliśmy stare laboratorium zwane Amgarrak, gdzie krasnoludy z Orzmammaru i magowie z Tevinteru próbowali odtworzyć badania Caridina. Amgarrak został wspomniany w notatkach Brandy, jednak tajemnicą pozostaje, dlaczego nie podążyła tym tropem”.

„Nie użyli kamienia czy stali, ale mięsa. Mięsa z ciał umierających, chorych, z bezkastowców. Znaleźliśmy na to dowód - gnijącego golema z mięsa i kości. Wyglądał odrażająco, nie miał głowy, a smród był nie do zniesienia”.

„Przełączniki zmieniają kierunek przepływu strumieni lyrium, wywołując nieprzewidywalne w skutkach efekty. Czasami wpływają na otoczenie, zmieniając sposób, w jaki jest postrzegane – a czasem też odczuwane. To musi być magia, jednak nasza wiedza w tym zakresie jest ograniczona”.

„Coś jest tutaj z nami”.

„Nazwali to żniwiarzem. Wiedzieli, że był straszliwą pomyłką i użyli magii, żeby uwięzić go w tych tunelach. Nasza przeklęta zachłanność przyprowadziła nas tutaj, a teraz jesteśmy uwięzieni razem z nim. Naszą jedyną nadzieją na ucieczkę jest zniszczenie wszystkiego: potwora, badań oraz magii, która przepełnia to miejsce. Wszystko jest ze sobą powiązane. Muszę dostać się do kuźni, ale wrota są zamknięte. Tylko specjalna kombinacja dźwigni je otworzy. Muszę się nad tym zastanowić”.

„Znalazło ciało – gnijące mięso zebrane z trupów. Rozszarpało je na kawałki i wykorzystało.

Przykryty głowami przyjaciół, zaplątany w ich wnętrzności... Ran. Ciągle żył. Jako jedyny”.

„Wciąż to słyszę. Wie, że tu jestem. Nie mogę wrócić do kuźni.

Znalazłem różdżkę kontrolną golema. Inne golemy trzymają się w tej chwili z dala ode mnie. Widzę światło. Widzę drogę ucieczki, ale nie mogę jej dosięgnąć. Ziemia jest zbyt wilgotna, kamień zbyt śliski.

Mógłbym wyjść i zakończyć to szybko... albo zostać tutaj. Tak czy inaczej, moja śmierć jest już przesądzona”.

Advertisement