FANDOM

Carver zginął w Lothering

Carver dorastał otoczony tajemną sztuką, której nigdy tak naprawdę nie rozumiał; bardzo zależało mu na rodzinie, ale czasem miał wrażenie, że urodził się w niewłaściwym miejscu. Nie potrafił odnaleźć się w Lothering; czuł, że zarówno Bethany z jej magicznym talentem, jak i Garrett z jego większą wprawą w walce zupełnie go przerastają.

Carver narzekał na swój los, ale bezpieczeństwo najbliższych zawsze było dla niego najważniejsze. Bez wahania poświęcił własne życie, aby uratować matkę przed mrocznymi pomiotami. Choć Carver mógł być zagubiony za życia, myśl o tym, że nie zginął na marne, jest pocieszająca.

Carver przeżył Lothering

„Mamy do wyboru sto kierunków, a biegniemy wstecz. Mów, co chcesz, ale pogoń za starym nazwiskiem to wcale nie jest nowy początek”

Carver to mocno zbudowany, silny i zdolny wojownik, który za wszelką cenę chce dowieść swojej wartości – choć nie zawsze wiadomo, komu. Jako syn i brat rodzinie magów, dorastał otoczony tajemną sztuką, której nigdy tak naprawdę nie rozumiał; jest przekonany, że oczekiwano od niego czegoś, do czego nie był zdolny. Bardzo zależy mu na rodzinie, ale czasem ma wrażenie, że urodził się w niewłaściwym miejscu.

Carver nie potrafił odnaleźć się w Lothering. Winą za swoje niepowodzenia obarczał konieczność ściągania jak najmniejszej uwagi na swoją rodzinę apostatów. Po śmierci ojca rozpoczął karierę wojskową, ale Plaga i klęska pod Ostagarem przerwały ją przedwcześnie. Carver wprawdzie rozumie, że w obliczu natarcia mrocznych pomiotów ucieczka była jedynym rozsądnym wyjściem, ale niemal żałuje, że nie stawił czoła hordzie. Walka byłaby beznadziejna, ale dałaby Carverowi cel w życiu, którego nie potrafił znaleźć nigdzie indziej.

Powiązane wpisy Edytuj