FANDOM

Jeżeli wykonano zadanie Quest-DA2 Tak, jak być powinno

Po perypetiach na Głębokich Ścieżkach, Avelina objęła stanowisko kapitana miejskiej straży. Wyeliminowała korupcję trawiącą straż za czasów, gdy dowodził nią kapitan Jeven, a swoich podwładnych uczyniła skutecznymi obrońcami prawa i porządku.

Nie wykonano zadania

Po perypetiach na Głębokich Ścieżkach, Avelina zabrała się za porządki w miejskiej straży. Jej poprzedni dowódca nagle gdzieś zniknął i choć natychmiastowe awansowanie Fereldenki nie było możliwe, wojskowe doświadczenie Aveliny czyniło z niej – wedle słów seneszala Brana – „odpowiednią kandydatkę” na to stanowisko.

Awans na stanowisko kapitana straży winien był przynieść Avelinie stabilizację, tymczasem odpowiedzialność za taką liczbę ludzi okazała się ciężkim brzemieniem. Avelina tak bardzo przejmuje się losem swoich podkomendnych, że osobiście ich szkoli i bierze udział w patrolach. Straty nigdy jeszcze nie były tak niskie, ale strażnicy zaczynają czuć się stłamszeni.

Avelina jest bezgranicznie oddana swojej pracy, więc poza okazjonalnymi wypadami, w których towarzyszy jej Garrett, na nic więcej czasu jej nie zostaje – co stanowi kolejną wymówkę, żeby jeszcze bardziej dbać o swych ludzi. Avelina nawet na moment nie przestaje być miejską strażniczką i nie jest w stanie choć na chwilę odetchnąć od spoczywającego na jej barkach ciężaru odpowiedzialności.

Powiązane wpisy Edytuj