FANDOM

Iona - miejska elfka pochodząca z obcowiska znajdującego się w Denerim, awansowana na dwórkę przez lady Landrę.

PrzeszłośćEdytuj

Iona urodziła się i wychowała w obcowisku, który znajdował w Denerim. Kiedy jej partner zmarł dwa lata temu na wyniszczającą chorobę, kobieta była zmuszona sama wychować córkę Amethynę. Wiele elfów twierdziło, że dziewczynka ma oczy po matce i bardzo ją przypomina. Posiadłość lady Landry nie była na tyle obszerna, aby kobieta mogła zabrać córkę ze sobą, więc Iona była zmuszona zostawić ją w obcowisku, gdzie mogła nauczyć się co to znaczy być elfem.

UdziałEdytuj

Iona towarzyszy lady Landrze podczas rozmowy z Eleanorą CouslandStrażnik płci męskiej może dowiedzieć się, że elfka jest nim zauroczona. Dzięki temu bohater zyskuje pierwszą okazję na flirt. Po zakończeniu rozmowy, Strażnik może zastać Ionę w bibliotece i ostatecznie zaproponować jej intymne spotkanie w jego pokoju. Przedtem jednak należy skorzystać z co najmniej dwóch opcji flirtu. Jeżeli bohater uwiódł elfkę, oboje budzą się w pokoju Strażnika. Okazuje się, że Rendon Howe zaatakował zamek Couslandów. Iona postanawia sprawdzić co się dzieje w przedpokoju przez co zostaje zabita strzałą z łuku przez atakujących żołmierzy.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej córkę Amethynę można znaleźć w obcowisku, który znajduje się w Denerim. Dziewczynka zastanawia się kiedy jej mama wróci do domu.

Zobacz teżEdytuj