FANDOM

Intruz – trzeci fabularny dodatek do Dragon Age: Inkwizycji, którego premiera miała miejsce 8 września 2015 roku. Rozgrywając się po wydarzeniach z podstawowej wersji gry, stanowi ostatni dodatek do gry i zwieńczenie historii Inkwizycji. Premierze dodatku towarzyszyło wydanie łatki, dodającej m.in. nowe stroje do noszenia w Podniebnej Twierdzy oraz posąg złotego bryłkowca w kazamatach, pozwalający kolekcjonować schematy czy receptury wszystkich Inkwizytorów przypisanych do danego konta.

Fabuła Edytuj

Akcja rozgrywa będzie się dwa lata po pokonaniu Koryfeusza i przedstawia, jak potoczyły się losy Inkwizycji i jej członków po zażegnaniu kryzysu, do którego została powołana. Jednocześnie formacja musi stawić czoła zagrożeniu ze strony qunari.

Zawartość Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Dodatek zapowiedziany miał zostać 30 sierpnia podczas konwentu PAX Prime, jednak wskutek pomyłki hiszpańskiego oddziału Electronic Arts dzień wcześniej w Internecie pojawił się jego zwiastun.
  • Zwiastuny dodatku nieznacznie różnią się w zależności od regionu. Podczas gdy w zwiastunach skierowanych do publiczności amerykańskiej Inkwizytorka krzyczy w pewnym momencie: „Could one thing in this fucking world just stay fixed?!”, w zwiastunach europejskich zdanie to zostało ocenzurowane na: „Could one thing in this bloody world just stay fixed?!”