FANDOM

Fenarel - dalijski łowca z klanu Sabrae. Może być tymczasowym towarzyszem w początku dalijskiego elfa.

Udział Edytuj

Dragon Age: Początek Edytuj

Po tym, jak Mahariel[1] budzi się w obozie, Fenarel wyjaśnia, że został uratowany przez Szarego Strażnika Duncana i był w śpiączce przez dwa dni. Przyprowadza Opiekunkę Marethari, aby porozmawiała z elfem.

Później, kiedy Marethari poprosi Mahariela o poszukiwanie Tamlena, Fenarel pragnie się dołączyć. Opiekunka może się na to zgodzić, jeśli zostanie o to poproszona, w przeciwnym razie gracz może po prostu okłamać Merrill, aby pozwolił mu towarzyszyć.

Dragon Age: II Edytuj

Fenarel pojawia się w obozie dalijczyków w Górach Rozdartego Grzbietu. Jeśli Hawke i Merrill ukończą zadanie „Nowa ścieżka” i tym samym zabiją Marethari, staną twarzą w twarz z Fenarelem i grupą innych łowców, gdy opuszczą jaskinię. Jeśli Hawke spróbuje wyjaśnić, że Marethari była opętana lub stanęła w obronie Merrill, Fenarel i pozostali łowcy zaatakują, podobnie jak reszta dalijczyków w okolicy. Jeśli Hawke przejmie odpowiedzialność, Fenarel uspokoi swoich członków klanu, a Bohaterowi będzie wolno opuścić Góry Rozdartego Grzbietu spokojnie i zabrać ze sobą Merrill.