Dragon Age Wiki
Advertisement

Emmrich Volkarin – członek Żałobnej Gwardii, szanowany również w organizacji Mortalitasi, a także towarzysze i potencjalna opcja romansowa w Dragon Age: Straż Zasłony.

Tło[]

Emmrich Volkarin jest członkiem Żałobnej Gwardii od co najmniej trzydziestu lat. Ma też wieloletniego niezwykłego asystenta w postaci nieumarłego o imieniu Manfred.

Udział[]

Dragon Age: Tevinterskie Noce[]

Na dół, między umarłych[]

Po tym, jak procesja pogrzebowa lorda Penricka Karna zostaje przerwana przez przedwczesne opętanie i ucieczkę jego zwłok, Audric Felhausen, strażnik w nevarskiej Wielkiej Nekropoli, który został zaatakowany podczas pogrzebu, zostaje wezwany przez Mortalitasi, aby pomógł im w śledztwie i odnalezieniu Karna. Emmrich jest jednym z członków Żałobnej Gwardii, której głównym zadaniem jest uciszenie i uspokojenie takiego ducha. Lokalizuje on szczątki lorda Penricka Karna, umożliwiając Audricowi i innej Strażniczce Myrnie odesłanie jego ducha w zaświaty. Podczas śledztwa i kilku niezwykłych przygód Audric zdaje sobie również sprawę, że w rzeczywistości on też jest duchem, a „prawdziwy” Audric został zabity przez opętane zwłoki podczas ataku na pogrzebie. Po pomyślnym wykonaniu zadania Myrna i Audric wracają do siedziby Emmricha, gdzie dyskutują oni o dalszym losie Audrica. Decydują, że najlepiej poradzi on sobie w roli lokalnego bibliotekarza, pod okiem Myrny.

Krótkie opowiadania: Wieczny Płomień[]

W 9:22 Smoka Emmrich i inna członkini Żałobnej Gwardii, Joanna Hezenkoss, uspokajają ducha, ponownie łącząc go ze szczątkami jego żony. Joanna zauważa, że ​​Emmrich jest bardzo utalentowany i niezwykle dobrze radzi sobie i doskonalił swoje umiejętności w zakresie manifestacji subastralnej.

Galeria[]

Ciekawostki[]

Ikona dragon age straż zasłony Członkowie drużyny w Dragon Age: Straż Zasłony Ikona dragon age straż zasłony
Neve GallusDavrinTaashLace HardingVarrik Tethras
Lucanis DellamorteEmmrich VolkarinBellara Lutara
Advertisement