Dragon Age Wiki
Advertisement

Elrik Maraigne – członek ostagarskiej gwardii honorowej króla Cailana Theirina, a także postać występująca w Dragon Age: Początek.

Przeszłość[]

Elrik Maraigne strzegł króla Cailana Theirina, którego nazywał przyjacielem. Mężczyzna miał do wyboru śmierć z ręki mrocznego pomiota lub stryczek za dezercję. Król powierzył mu klucz do swojej skrzyni z uzbrojeniem i nakazał przekazać go Szarej Straży za wszelką cenę. Mężczyzna obawiał się, że klucz się zgubi, dlatego zostawił go w obozie.

Po bitwie pod Ostagarem, został uwięziony przez banna Lorena, ale nigdy nie przestał myśleć o tych, którzy zginęli. Elrik Maraigne uciekł z Ostagaru i postanowił ukryć się w lesie.

Udział[]

Elrik Maraigne zostaje napadnięty w lesie przez zbirów banna Lorena. Śmiertelnie ranny mężczyzna dziękuje Strażnikowi za przybycie i wyjawia, że król Cailan Theirin ukrył swój ojcowski miecz w skrzyni, na obszarze Ostagaru. Elrik Maraigne twierdzi, że skrytka zawiera również cenne papiery dotyczące cesarzowej Celeny Valmont I oraz orlezjan. Mężczyzna nie posiada jednak klucza, ale wyjawia jego położenie. Według niego, przedmiot znajduje się w Ostagarze i proponuje Strażnikowi skompletować drużynę. Przykro mu jednak, że sam nie może dołączyć do Bohatera. Ponadto, Elrik Maraigne pragnie odpowiednio pochować króla Cailana Theirina. Następnie mężczyzna umiera, a Strażnik powraca do Ostagaru.

Powiązane zadania[]

Advertisement