FANDOM

Eleanora Cousland (de domo Mac Eanraig) - teyrna Wysokoża, żona Bryce'a Couslanda oraz matka Fergusa i potencjalnego Strażnika.

PrzeszłośćEdytuj

Eleanora Mac Eanraig jest córką Banna Fearchar Mac Eanraiga z Wybrzeża Sztormów, słynnego korsarza. Od urodzenia Eleanora i jej troje rodzeństwa wychowało się na pokładzie okrętu wojennego i chociaż cała czwórka była wykwalifikowanymi korsarzami, Eleanora była zdecydowanie najbardziej utalentowaną i w wieku piętnastu lat zdjęła swój pierwszy orlezjański okręt wojenny.

Statek Eleanory - Mistral, wkrótce zyskał złą sławę z powodu zdobycia lub zatopienia orlezjańskich jednostek. Wraz ze wzrostem reputacji, Orlezjanie zaczęli nazywać ją Wilkiem Morskim i Eleanora wbudzała większy lęk niż jej słynny ojciec.

Po odzyskaniu Denerim przez króla Marica Theirina, armia rebeliantów wiedziała, że Orlezjanie będą próbować odzyskać miasto drogą morską. Wówczas wezwano każdego do wsparcia floty, która miała pokrzyżować plany Cesarstwa Orlais. Wkrótce Eleanora poznała Bryce'a Couslanda, który dowodził żołmierzami ze statku Mistral. Ich pierwsze spotkanie było tak burzliwe, że zostało uwiecznione w słynnej szancie "Żołmierz i Wilk Morski". Mimo, że oboje początkowo się nie rozumieli, razem tworzyli zgraną drużynę, co ostatecznie ich do siebie zbliżyło. Wkrótce stali się dobrymi przyjaciółmi.

UdziałEdytuj

Eleanora jest bystrą i oczytaną kobietą, świadomą możliwości nadejścia plagi. Podczas ataku na zamek Couslandów, tymczasowo dołącza do Szarego Strażnika, aby pomóc odnaleźć Bryce'a Couslanda. Okazuje się, że kobieta nadal potrafi świetnie walczyć. Kiedy wraz z synem znajduje rannego męża postanawia zostać w zamku, aby zyskać czas na ucieczkę dla Szarego Strażnika i Duncana.

Galeria Edytuj

CiekawostkiEdytuj