FANDOM

Dolne Miasto jest jedną z głównych dzielnic Kirkwall. Dolne Miasto służy przede wszystkim jako mieszkanie dla mniej zamożnych mieszkańców miasta i centrum przemysłu w mieście. Pomimo tego pozostaje źródłem dużego handlu z rynkami ulokowanymi na ulicach Dolnego Miasta, sprzedających swoje wyroby wszystkim, którzy przechodzą.

Tło Edytuj

„Dolne Miasto mieści się w ogromnej studni w kształcie kielicha, która była pierwszym kamieniołomem w Kirkwall. Okręg został zbudowany przez niewolników, którzy rzeźbili miasto i jego port z kamienia.

Dziś Dolne Miasto jest labiryntem korytarzy i sześciokątnych dziedzińców - „heksów” w lokalnym wydaniu. Najbiedniejsi mieszkają w jaskiniach wyrwanych z urwiska. Okręg jest budowany gwałtownie i nosi blizny spowodowane upadkiem murów. Odlewniczy dym rozprzestrzenia się w okolicy. Jedynie zimna burza zimna oczyszcza powietrze, ale lodowaty wiatr wyłuskujący w ustach dawnych szybów kopalnianych nie liczy się z ulgą.

Od czasu do czasu te wały Mrokowiska wybuchają z wyrzutami złego powietrza. Nierzadko jest znaleźć całe slumsy, które są cicho duszone, zamrożone w trakcie codziennej aktywności.

Ściany otaczające Dolne Miasto są najwyższe w porcie. Najbardziej ruchliwa ulica prowadzi do Górnego Miasta, gdzie znajdują się najbogatsi mieszkańcy Kirkwall. Kiedy ktoś stoi w Dolnym Mieście, wszyscy widzą inaczej niż skaliste ściany Górnego Miasta. Błyskawicznie, zawsze w zasięgu wzroku, ale zawsze poza zasięgiem.

- Z wiedzy: podróże chrześcijańskiego ucznia, brata Genitivi - Z wpisu Codex: Kirkwall - Lowtown” — - Z wiedzy: podróże uczonego zakonu, brata Genitivusa

- Z wpisu Kodeks: Kirkwall - Dolne Miasto

Sklepy Edytuj

Miejsca Edytuj

Misje Edytuj

Quest-DA2 Zaganianie wilków