Dezercja - zadanie poboczne od Nieregularnych Blackstone’a pojawiające się w Dragon Age: Początek.

Przydział Edytuj

Zadanie można przyjąć zaglądając do skrzyni Nieregularnych Blackstone’a w Lothering lub Redcliffe. Kilku członków Nieregularnych zdradziło gildię i ukradło część ich zapasów. Należy ich wyśledzić i wyjaśnić im, co o tym sądzą Nieregularni.

Opis przejścia Edytuj

Trzeba znaleźć trzech dezerterów (miejsca ich przebywania znajdują się poniżej). Każdy z nich zaatakuje Strażnika bez względu na wybraną opcję dialogową. Po walce trzeba zabrać z ich zwłok skradzione zapasy. Na koniec należy udać się do dowolnego przedstawiciela Nieregularnych po zapłatę.

Dezerter Lokacja Miejsce pobytu
Tornas Przełęcz w Górach Mroźnego Grzbietu Przed wejściem do Orzammaru, na prawo od wielkiego kamiennego kręgu.
Sammael Przystań na jeziorze Kalenhad Przed Rozpuszczoną księżniczką.
Layson Denerim W brudnym budynku w zaniedbanej uliczce.

Uwagi Edytuj

Jeśli ukończono wcześniej zadanie Quest-Początek Przerwany krąg, z Sammaelem pomoże pobliski templariusz. Nie ma on przy sobie broni i walczy pięściami, jednak posiada umiejętności templariusza, więc wciąż może przydać się w walce.

Nagrody Edytuj

  • 175 PD
  • 2DAP - suweren
  • Smuga mrozu - zwłoki Tornasa na przełęczy w Górach Mroźnego Grzbietu.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.